Banged my sisters GF... should I care?

Reddit View
April 17, 2020
195 upvotes

So my little sis is bi and her “girlfriend” is staying in quarantine with us. I say that in quotes since my sister is pretty mentally unstable and always saying she’s doing some weird shit, but apparently they’re actually dating.

Anyways, her girl was showing tons of IOIs ever since we met. We were fooling around in the hot tub when my sis wasn’t there and one thing led to another. For some reason this girl decided to tell my sister all about it and she’s been acting psycho ever since. Normally my first reaction would just be to ignore whoever is getting butt hurt over who I banged, but the fact that it’s my sister is kind of throwing me off. Any advice on how to deal with this?

EDIT: thanks for all the advice guys. I feel like I should mention that my sister is a pretty big scum bag. Stolen money, extremely disrespectful to the whole family and has gotten violent before. Honestly, if she was just a normal girl I wouldn’t have gone close to her GF but the fact that she’s done so much bullshit to me and my fam... I’m not feeling a lot of sympathy for her. Hope that puts things into perspective.

EDIT 2: This was my first ever post on TRP and I didn’t think it would be that contentious lmao but I’m glad y’all got a laugh outta it! Thanks for all the advice, even to y’all that think I’m a piece of shit. I always creeped on this subreddit but I didn’t realize the community was this fucking hilarious. Will be posting again. Peace.


Post Information
Title Banged my sisters GF... should I care?
Author Koshi_the_yoshi
Upvotes 195
Comments 245
Date 17 April 2020 06:55 PM UTC (12 months ago)
Subreddit askTRP
Link https://theredarchive.com/post/654173
Original Link https://old.reddit.com/r/asktrp/comments/g3844c/banged_my_sisters_gf_should_i_care/
Similar Posts

Red Pill terms found in post:
the red pillclose
Comments

[–]TRPCops[M] [score hidden] stickied comment (2 children) | Copy

Approving this manually because it will be a fun thread

[–]Dinodosdinodonts533 points534 points  (17 children) | Copy

Did u just shit where you eat? Cuz it sounds like u just shit where u eat

[–]Sergelano181 points182 points  (4 children) | Copy

He definitely did shit where he eats lol

[–][deleted] 143 points144 points  (1 child) | Copy

Even worse than shit where he eats. He just shit where he sleeps.

[–]laserdicks24 points25 points  (0 children) | Copy

shat*

[–]Magnum0072 points3 points  (0 children) | Copy

Directly on the plate

[–]W_O_M_B_A_T0 points1 point  (0 children) | Copy

Can confirm, OP just served himself a giant steaming turd sandwich.

[–]Senior EndorsedVasiliyZaitzev75 points76 points  (1 child) | Copy

That was giant, continuous, projectile diarrhea shooting out his ass all day long.

[–]BPasFuck6 points7 points  (0 children) | Copy

Like he got PT'd 'till his asshole started spraying buttermilk.

[–]LethalShade29 points30 points  (0 children) | Copy

Even more literally than any time I've ever seen this advice given. Who cares if your sister pissed you off, now your life is gonna be more miserable than it needed to be until you move out and cut contact with her just because you were desperate for quarantine pussy.

[–]send_it_for_the_boys12 points13 points  (0 children) | Copy

He didn’t just shit where he eats. He scooped it up and swallowed it whole

[–]abhi_0723 points24 points  (0 children) | Copy

You are God damn right

[–]narutosleftnut7 points8 points  (0 children) | Copy

This mf took a shit in his fridge

[–]Koshi_the_yoshi[S] 29 points30 points  (1 child) | Copy

Can’t argue with ya

[–]_DonDraper_2 points3 points  (0 children) | Copy

Not only did he shit where he eats, he ate the shit too.

[–]laserdicks-5 points-4 points  (0 children) | Copy

shat*

[–]QuinlanBothese-1 points0 points  (0 children) | Copy

And who gives a fuck .

[–]Westernhagen-1 points0 points  (0 children) | Copy

Can his sister fire him? Nope. Did not SWHE.

[–]redhorndog279 points280 points  (7 children) | Copy

Well for starters your sister thinks her "gf" just cheated on her with you.

Unfortunately for you its not gonna play out like a porno.

[–]playball2020104 points105 points  (0 children) | Copy

sister/friend bang?

My Sister's Hot FriendNaughty America

fixed.

[–]PandaLitter17 points18 points  (0 children) | Copy

What are you doing brother?!?

[–]Greaterbird46 points47 points  (1 child) | Copy

It's not too late for OP to bang his sister

[–]walt_sobchak6941 points42 points  (0 children) | Copy

*Alabama porno, lol.

[–]olinvomibo1232 points3 points  (0 children) | Copy

What are you doing step brother?

[–]thesoloronin0 points1 point  (0 children) | Copy

Yeah unfortunately. If only the friend kept mummed about it.

[–]Project_Zero_Betas295 points296 points  (18 children) | Copy

For some reason this girl decided to tell my sister all about it and she’s been acting psycho ever since.

Women, amiright?

[–]Shitcuckedredditsays137 points138 points  (14 children) | Copy

Bitch used him to get under his sister's skin

[–]ilo8oli104 points105 points  (4 children) | Copy

The manipulated man 101

[–]niceguyputin1 point2 points  (3 children) | Copy

Wait which part of the manipulated man talks about this, I’m confused

[–]ilo8oli1 point2 points  (2 children) | Copy

Read it, one of the first chapters.

[–]niceguyputin0 points1 point  (1 child) | Copy

I did. Could you please state it?

[–]salezman1233 points34 points  (6 children) | Copy

if a cute girl wants to use my cock to make someone else mad... :shrug:

[–]mrheh47 points48 points  (5 children) | Copy

Shit can get dangerous quick, not saying I approve or disapprove but bitches get a lot of good dudes killed/locked up playing games like this.

[–]QueenSlapFight4 points5 points  (2 children) | Copy

A little pussy isn't worth a shit storm of drama. Let her try to get someone else killed/locked up/life ruined.

[–][deleted] 8 points9 points  (0 children) | Copy

This is a fun drama. OP should fuck her again just for the laughs.

[–]Project_Zero_Betas0 points1 point  (0 children) | Copy

A little pussy isn't worth a shit storm of drama.

Don't tell that to the mods of r-investing! You'd think it was as rare as platinum the way they elevate decent looking pussy.

[–]unn4med-5 points-4 points  (1 child) | Copy

This sounds like a "feel good" comment – got any proof of this?

[–]mrheh3 points4 points  (0 children) | Copy

Yes.

[–]johncillo7 points8 points  (0 children) | Copy

This. Is. On. Point.

[–]Project_Zero_Betas1 point2 points  (0 children) | Copy

Absofuckinglutely

[–]dtyler869 points10 points  (0 children) | Copy

I read that in beetle juices voice lol

[–]YouMotherFuclcer2 points3 points  (0 children) | Copy

Good women don’t kiss and tell, they fuck and brag.

[–]Andssrew1990161 points162 points  (22 children) | Copy

Could always offer to include your sister the next time it happens?

*banjos in the background

[–]Koshi_the_yoshi[S] 106 points107 points  (21 children) | Copy

Maybe if I was quarantined in Alabama lmao

[–][deleted]  (1 child) | Copy

[deleted]

[–]Standgrounding2 points3 points  (0 children) | Copy

Bro

[–]TheYambag29 points30 points  (13 children) | Copy

Doesn't California have higher rates of incest than any other state. Its the state that makes pornhub, which is where all this brother/sister family porn is coming from

[–]theyearsstartcomin33 points34 points  (11 children) | Copy

Hispanics and south asians/arabs have extremely high incest rates

Pakis alone make up 30% of birth defects every year in UK despite being like 3% of the pop

[–]Auspexel21 points22 points  (3 children) | Copy

Waiting for some based Brit bloke to say that Pakis are 100% birth defects because I didn’t say it first.

[–][deleted]  (1 child) | Copy

[removed]

[–]Auspexel3 points4 points  (0 children) | Copy

Thank you cockney bloke!

[–]theyearsstartcomin2 points3 points  (0 children) | Copy

Lmao

[–]Boo Hoo World So Evilred__Man4 points5 points  (2 children) | Copy

it's cousin marriage probably, because it's legal there..

but in the states we have brothers fucking sisters.. one of my friends thinks that's the reason the virus came

[–]QueenSlapFight7 points8 points  (0 children) | Copy

You should get smarter friends.

[–][deleted] 1 point2 points  (1 child) | Copy

[–]theyearsstartcomin0 points1 point  (0 children) | Copy

Lmao

[–]YouMotherFuclcer1 point2 points  (0 children) | Copy

That would explain why their population is so damn stupid..

[–]QueenSlapFight11 points12 points  (3 children) | Copy

IDK why you got to bag on Alabama, you're the one that fucked your sister's girlfriend.

[–]Koshi_the_yoshi[S] 7 points8 points  (2 children) | Copy

We got a crimson tider over here!

[–]QueenSlapFight2 points3 points  (1 child) | Copy

Never been, guess I'm just not a chode.

[–][deleted] 0 points1 point  (0 children) | Copy

A woman wrote this

[–]gatormanz_1 point2 points  (0 children) | Copy

sweeet home Alabama

[–]Stupyyy103 points104 points  (14 children) | Copy

Your whole freakin family sounds like a huge mess

[–]Koshi_the_yoshi[S] 25 points26 points  (13 children) | Copy

Believe it or not we’re all actually pretty tight knit and on great terms. Was just chatting w my mom this morning. My sis is just on a whole different level lmao

[–]QueenSlapFight74 points75 points  (0 children) | Copy

Yeah, your sister is the fucked up one causing drama.

[–]Noodlesoupe266 points67 points  (3 children) | Copy

And you just shat all over that? What’s wrong with you?

[–]Koshi_the_yoshi[S] 55 points56 points  (1 child) | Copy

Happy cake day

[–]dusara21770 points71 points  (0 children) | Copy

Christ, I absolutely love this website

[–]thesoloronin0 points1 point  (0 children) | Copy

Happy 🍰🎂 Day!

[–]1DonaldBaelish24 points25 points  (5 children) | Copy

Normal people don’t feel the need to tell others that they just chatted with their mothers.

People normally talk with their family. It’s not something one would usually point out.

[–][deleted] 7 points8 points  (4 children) | Copy

Ahhh the local reddit psychologist. Got a source for that?

[–]Dimenzije905 points6 points  (3 children) | Copy

Source for beeing a normal human and chatting with your mother?

[–][deleted] 2 points3 points  (2 children) | Copy

Source for “if you tell other people you chatted with your mother then there’s something wrong with them?”

[–]Dimenzije90-1 points0 points  (1 child) | Copy

Do you go around and talk about everytime you take a piss. No. Do you talk about how you fucked a model. Yes. You see what im trying to say. When something is special to you, you feel a need to talk about it, you dont need no source for that.

Like a fat girl has a need to talk about bodyshaming. Or incel has a need to talk about "women are evil". If this guy feels a need to point that he talkes with his mother than it means he doesnt do that often or it means to him in some way.

[–][deleted] 0 points1 point  (0 children) | Copy

I don’t know but we are humans and we’re naturally social. Last week my friend said to me he and his dad was chatting for a bit. Guess what they’re on good terms. Not everything has a secret code to it mr reddit psychologist

[–]Stupyyy0 points1 point  (0 children) | Copy

Aw shiet, your sis sounds like a lost case

[–]throwaway4643366577159 points160 points  (17 children) | Copy

Introduce your sister to the red pill

[–]frappuccinoCoin48 points49 points  (0 children) | Copy

This guy RedPills

[–]BornShook21 points22 points  (0 children) | Copy

Did you just forget rule #1 of fight club?

[–]maestrulwro-1 points0 points  (2 children) | Copy

What exactly would women RP be? Teaching them that they are superior and should not care about men (There is FDS for that as far as I understand)? Or teaching them that they are not superior and should be obedient?

[–]pitchblackrain6 points7 points  (0 children) | Copy

Listen to “The Black Philip Show” with Patrice O’neil. In one of the early episodes he has his girlfriend on the show and its probably the closest a woman can get to being Red pilled.

[–]throwaway46433665770 points1 point  (0 children) | Copy

Failing to see the sarcasm eh ?

[–]Noodlesoupe265 points66 points  (2 children) | Copy

You sound like a real family man dude. A real stand up guy to break his little sisters heart.

[–]pilot33320 points21 points  (0 children) | Copy

OP sounds desperate

[–]mysticplaces28 points29 points  (3 children) | Copy

Was she a good fuck at least?

[–]Koshi_the_yoshi[S] 44 points45 points  (2 children) | Copy

Fuck yeah. PAWG

[–]JoePersonman62 points63 points  (1 child) | Copy

You're the type of guy to land a good job and ruin it by fucking the first person to blink at you.

[–]golgynat0r4 points5 points  (0 children) | Copy

LOL

[–]GetBehindMeSatan66683 points84 points  (16 children) | Copy

LOL

Thats pretty fuckn naughty dude. Totally took a dump where you eat but I cant say I blame you. I dont know if I would have had the discipline to turn it down.

Ive fucked my sisters friends before and she freaked the fuck out on me but got over it. This is pretty different. Shell get over it.

In the mean time Id work on moving out.

[–]Koshi_the_yoshi[S] 33 points34 points  (14 children) | Copy

Honestly dude I’m looking at it the same way. My sister has done tons of shit to me (stolen money, talks shit, gets violent) and I can never rly do anything about it. As far as I’m concerned, this is just evening the scales.

And I’m just with these bitches for quarantine, so as soon as that’s over I’m outta here lmao. Good advice though, thank you.

[–]1DonaldBaelish42 points43 points  (0 children) | Copy

So if I had a younger mentally ill, unstable, bisexual sister who once stole my 5$ allowance, I should fuck her girlfriend as a revenge and that will teach her?

I’m just speculating though, don’t have enough detail on the situation. Just offering a perspective.

[–]dtyler8619 points20 points  (1 child) | Copy

Quarantine isn’t a good enough reason to stay in that environment. Gtfo of there; take your sisters girl with you lol

[–]D4rkr4in1 point2 points  (0 children) | Copy

Insult to injury

[–]QueenSlapFight1 point2 points  (2 children) | Copy

How old are you?

[–]Koshi_the_yoshi[S] -1 points0 points  (1 child) | Copy

25

[–]QueenSlapFight10 points11 points  (0 children) | Copy

Not trying to take a shot at you but I would've guessed 16.

[–]GetBehindMeSatan666-1 points0 points  (6 children) | Copy

You got 2 big thumbs up from my pal. Thats a fuckn wet dream if ive ever heard one.

[–]ilo8oli26 points27 points  (5 children) | Copy

Imagine typing this comment non sarcastically

[–]kellykebab20 points21 points  (2 children) | Copy

Bro, what's cooler than cumming in your sister's gf? C'mon bro

[–]redditsince2011-2 points-1 points  (1 child) | Copy

Actually true

[–]kellykebab8 points9 points  (0 children) | Copy

If you're a 14 year old masturbator. Otherwise, no of course not.

[–]Project_Zero_Betas0 points1 point  (0 children) | Copy

I can

[–]MGTOW_BEASTMODE41 points42 points  (1 child) | Copy

You shat where you eat. Now you have to eat shit.

[–]fannyfire12 points13 points  (0 children) | Copy

OPs probably got a well deserved shit eating grin.

[–]johncillo39 points40 points  (2 children) | Copy

Ok so, that edit doesn’t put things into perspective, I know TRP is amoral and what you did is on the playbook. But the mentality: “well my sister is a piece of shit so I’m gonna be a piece of shit with her” doesn’t work for anyone involved. This is something that doesn’t help you or your family grow, the trust is gone, so I’m gonna ask you 2 questions, but they don’t need a response: 1. Are you constantly sabotaging yourself and your relationships? 2. Do you like to suffer and eat shit so you can complain and not grow?

I hope things get better OP.

[–]1DonaldBaelish13 points14 points  (0 children) | Copy

This is what I came to say.

I really do think that OP and his sister are actually teens. Young siblings fight all the time and sometimes make dumb decisions when fighting back so I believe saying that the trust is gone could be an overstatement.

Glad to see someone actually pointed out the greater issue. 🏅

[–]Texan211616 points17 points  (2 children) | Copy

well, the Gf in question knocked a huge checkmark off the bucket list.

[–]mikkeldaman11 points12 points  (0 children) | Copy

She only needs a threesome with mom and dad and she's golden.

[–]Koshi_the_yoshi[S] 0 points1 point  (0 children) | Copy

Same

[–]PostAndDelete16 points17 points  (1 child) | Copy

Damn watch your step sis get stuck under the sink next

[–]BaconWaken2 points3 points  (0 children) | Copy

Or the washing machine.

[–]boy_named_su37 points38 points  (0 children) | Copy

I'm impressed by the establishment of dominance. You're fucked though

[–]bert_cj41 points42 points  (0 children) | Copy

Damn bro, that’s fucked up. That’s like banging your bro’s gf, that’s a line I wouldn’t cross. Bro code shit.

[–]pitchblackrain112 points113 points  (25 children) | Copy

You disrespected your sister in the worst possible way. She’s not a stranger you can walk away from and ignore. She’ll probably end up resenting you. Apologizing would be a good first step.

[–]rockyp322 points3 points  (0 children) | Copy

Think about if he banged his brother girlfriend?

[–][deleted] 31 points32 points  (2 children) | Copy

Who gives a fuck about disrespect, this sister would kick him out of the house for $100.

OP bang her again and bang her good. Be a man. Own that masculinity

[–]1HurricaneHugues24 points25 points  (0 children) | Copy

Banging a sibling's partner? That would be the last day you would be my sibling

[–]spedoid7 points8 points  (0 children) | Copy

Based boy

[–]cfbovernfl12 points13 points  (0 children) | Copy

Eye for an eye? Really? Don't stoop to her level. You shat where you ate and you caused someone you're quarantining with to go crazy. Congrats, you played yourself. Hope the 30 seconds of fun was worth it.

[–]ashouaib111 points12 points  (0 children) | Copy

I wouldn’t fuck anyone that fucked my sibling recently. That’s like second-hand incest.

Miss me with that shit

[–]playball202018 points19 points  (0 children) | Copy

:popcorn:

[–]Jessor6927 points28 points  (3 children) | Copy

Lol your sister sounds young and so do you. All chicks that are young wear unstable mental health on their forehead like a badge of honor. She'll get over it and so will you, think of it as a funny story to tell each other in a few years.

[–]Koshi_the_yoshi[S] 8 points9 points  (0 children) | Copy

Good advice, thank you

[–]mikkeldaman3 points4 points  (0 children) | Copy

Not to sound like I'm on the vagina team, but do guys who worship the ground a hottie walks on seem more mentally stable? Especially if they're not even getting sex.

[–]thesoloronin0 points1 point  (0 children) | Copy

Or maybe in another 25 years, when both their SMVs are already in the late maturity stage.

[–]spedoid30 points31 points  (8 children) | Copy

First of all that's based. Second of all, anyone who has a younger sister who has friends over will tell you the friends almost always have a crush on you. Also if your friends ha e little sisters they almost always have crushes too. It's hilarious to me that so many girls say they're bi but you never see them in real relationships with girls or in successful marriages with girls. It's almost like two girls together make a retarded couple

[–]mikkeldaman8 points9 points  (7 children) | Copy

It's all lady gaga's fault. She started the whole 'being bi is cool' thing.

[–]QueenSlapFight4 points5 points  (2 children) | Copy

1991 called to say "Lol wut?"

[–]mikkeldaman0 points1 point  (1 child) | Copy

I wasn't born then.

[–]QueenSlapFight4 points5 points  (0 children) | Copy

Obviously

[–]spedoid7 points8 points  (3 children) | Copy

It's definitely been around before Lady Gaga. I don't think anyone cares what faggy lady haha thinks. Not only is she a leftist retard who is musically irrelevant now, but the rumor was that she literally had a dick anyway lol

[–]mikkeldaman0 points1 point  (2 children) | Copy

When she was at the height of her popularity in 2007-2008 is when I noticed a lot of girls starting to claim they were bi. Also I don't care about politics and I think right wingers are just as retarded as left wingers. All should be done in moderation.

[–]QueenSlapFight4 points5 points  (1 child) | Copy

when I noticed a lot of girls starting to claim they were bi

Do you think people started kissing each other right around when you were in 7th grade?

[–]mikkeldaman2 points3 points  (0 children) | Copy

Wait a minute... did they not start then?

[–]Kabuki43114 points15 points  (0 children) | Copy

WhAt yOu dOiNg BrO

[–]Meloxian14 points15 points  (3 children) | Copy

AMS says don’t bang your buddy’s girl its beta asf because it’s disrespectful as fuck to your bro, banging your sisters chick is worse fam. What you don’t got no self control?

What happens when your mom brings Tyrone home you gonna suck his dick because he’s giving IOI’s? Nah, let your sister keep taking that strapon and let your mom keep taking Tyrone’s cock it’s none of your fucking business, stay the fuck outta the people your family is fucking

Next time we get an illness and you stuck in quarantine bring a fucking dime over the night before and bang her brains out for a couple of weeks, fucking simp.

[–]Koshi_the_yoshi[S] 2 points3 points  (2 children) | Copy

Simp is a strong word....

But I hear ya man. I was conflicted about the whole thing and that’s why I came here. Probably not gonna mix family in with my women anymore.

[–]QueenSlapFight7 points8 points  (0 children) | Copy

Probably not gonna mix family in with my women anymore.

Well I'm glad you've come to the conclusion it's probably a bad idea.

[–]Meloxian3 points4 points  (0 children) | Copy

Man, I understand it stings but genuinely you’ll be alright,

To be honestly brutal it’s fucking simp behavior, you gotta call it like you see it

you ever seen one of those fatass dudes who get a windfall of money? They fucking simp our for the first four that lets them sniff her toes. That’s simp behavior, and people are what we do, so that person is a simp.

But that doesn’t mean that’s who you is at the core, you can still correct the behavior, and so can that fat dude if he finds the redpill. If you do alpha behavior you’ll be alpha, but if you don’t get called out for beta behavior you won’t know you need to switch to alpha.

Good luck brother,

[–]WIA20XX5 points6 points  (1 child) | Copy

Did the girlfriend give your sister a good dick report?

Did the girlfriend right to both of you?

Are you better than your sister?

[–]send_it_for_the_boys6 points7 points  (2 children) | Copy

I’m picturing in 5 years you bring home your “unicorn” to meet your family & you walk in on your sister eating her out

[–]alittletoosmooth1 point2 points  (1 child) | Copy

Nice

[–]nice-scores0 points1 point  (0 children) | Copy

𝓷𝓲𝓬𝓮 ☜(゚ヮ゚☜)

Nice Leaderboard

1. u/RepliesNice at 5918 nices

2. u/Cxmputerize at 5876 nices

3. u/spiro29 at 4187 nices

...

273193. u/alittletoosmooth at 1 nice


I AM A BOT | REPLY !IGNORE AND I WILL STOP REPLYING TO YOUR COMMENTS

[–]PureFlames10 points11 points  (3 children) | Copy

Am i the only one here who thinks he shouldnt of banged his sisters gf? Seems like YTA here

[–]NegativeSubs10 points11 points  (2 children) | Copy

I'm with you. No idea what the hell is wrong with everyone here. No pussy is worth betraying family, just go fuck some chick off tinder if you're that thirsty

[–]catsdontsmile9 points10 points  (0 children) | Copy

I'll never understand why people think rp is a free ticket to shit on anyone, shouldn't screw your sister like that. And not while being locked in the same house, what are you an idiot?

[–]TRP_Scepter4 points5 points  (0 children) | Copy

Bro you might as well have made a gourmet dish and took a fat shit all over it. This is hilarious, but the prime example of shitting where you eat.

[–]Strip_Bar4 points5 points  (0 children) | Copy

Banging a family members boyfriend/girlfriend is fucked up and extremely thirsty behavior.

I would never even fuck with a friends ex let alone someone a family members current interest, why because I’m not that desperate to get laid because pussy is abundant.

[–]when_its_too_late8 points9 points  (2 children) | Copy

This is actually funny.

So the girl used you to make her girlfriend jealous...

So TRP applies to all sexual preference types.

AWALT.

But then again it's your sister...

I think she will get over it. And you should fuck her again and assert dominance.

[–]alittletoosmooth1 point2 points  (1 child) | Copy

I think OP is missing that completely. He thinks he Alpha'd her but reality is his sister's gf was the one to make all of this happen. She USED him, and he fell for it bc he has no self control. The GF can leave this fucked up situation whenever she wants. She, like any other woman, was looking for drama. She was bored bc of the quarantine and she decided she wants to live in a reality TV show. Congrats OP, you fucked yourself.

[–]when_its_too_late0 points1 point  (0 children) | Copy

Rule of thumb in life, if something good happens find the circumstances that lead to it. If you can recreate them, you're the one who made that good happen. If you can't recreate it, you got betabucked.

[–]CrackDaMarco7 points8 points  (0 children) | Copy

I'll give you the answer: Don't fuck your sister's girlfriend, you fucking idiot. Says a lot about where your morals lie. Bang other dudes chicks if you're not bros at the most, but never fuck your friend's/family member's partners. That should be an obvious no go, but if it wasn't, it surely is now, man.

You obviously posted here to get a community ego boost, because you went from, "fUkcINg mY sisTEr'S gF ThrEW me OfF", to actually throwing your sister under a bus in the edit. Your sister being a piece of shit isn't an excuse for you to also be one: not only did you fuck your sister's girl, but then you justified it after by saying she's a terrible person, but you need to take a look in the mirror, you fucking spanner.

PS. And I don't give a damn how delicious her PAWG ass is. Control your shit, and I wish good luck to you, dude.

[–][deleted]  (6 children) | Copy

[deleted]

[–]CrackDaMarco0 points1 point  (5 children) | Copy

I agree with most of that up until the point where you fail to recognise that this is his sister, not some random fucking girl. Establish dominance, lmao. Be real, dude.

[–][deleted]  (4 children) | Copy

[deleted]

[–]CrackDaMarco0 points1 point  (3 children) | Copy

Apologising for something doesn't necessarily mean you're a bitch. It's good to recognise where you might have gone wrong, or made a mistake, accept responsibility and even apologise for it - He doesn't have to lose frame. The only way he'd lose frame is if he allows himself to get into a slanging match with her, and crumbles under his own guilt. Nonetheless, if he gives a single fuck about his family, he would apologise, not make the same mistake again, and then leave it at that, regardless of how angry she is with him. He does not have to confront her beyond apologising.

Also, his sister being a shitstain is not an excuse for him to also be one. I think their whole family needs help.

[–][deleted]  (2 children) | Copy

[deleted]

[–]CrackDaMarco0 points1 point  (1 child) | Copy

Hypothetically, I agree with what you're saying, but realistically, we don't even know if she is a bad person. We only have his side of the story, and boys with fragile egos will say anything on this sub to avoid being outed as "beta", I think. How do we know OP hasn't just scapegoated her, and that she's actually not at all as he claims? We don't know that. It's okay if you want to operate under the assumption that he's not exaggerating or lying, but based on what he's written, I can clearly see he has issues that he's trying to deflect.

And I never said family deserves "higher treatment" without question. That is all relative, and contextual. It still seems like you're missing the point - OP is in the wrong here, not anyone else in his family. I don't care what his sister is like as a person, what he did was wrong in my opinion.

[–][deleted]  (3 children) | Copy

[removed]

[–]QueenSlapFight3 points4 points  (2 children) | Copy

TRP is amoral. That being said stirring up drama and shitting where you eat is contrary to typical TRP advice.

[–][deleted]  (1 child) | Copy

[removed]

[–]QueenSlapFight-4 points-3 points  (0 children) | Copy

K. The rest of us are here to talk about TRP.

[–]mikkeldaman2 points3 points  (0 children) | Copy

Lucky you! At least your sister is not a heterosexual thot whose Tyrone decided to go medieval on your ass.

[–]GetHimSomeMilk2 points3 points  (1 child) | Copy

is she still in the house?

[–]Koshi_the_yoshi[S] 2 points3 points  (0 children) | Copy

Yes

[–]COLIE532 points3 points  (0 children) | Copy

Your an idiot. Sit in the quarentine you built. You literally found the single way to get yourself in trouble. You couldnt go find trouble so you let it in your house. You deserve the stress thats headed your way.

[–]BornShook2 points3 points  (0 children) | Copy

You're a retard with complete lack of self control and you need to read the side bar.

[–]QuinlanBothese2 points3 points  (0 children) | Copy

The rest of the guys commenting on this thread are all cunts from what it looks like you do what you please OP. You don't owe an apology or nothing if your sister and her slut girlfriend step over your boundaries now, enforce by force. Her girlfriend should get punished for snitching if it was in contract and your sister should get dealt with if she behaves wrong.

[–]throwitdownman5 points6 points  (0 children) | Copy

Honestly you did her a favor. If her ‘GF’ would sleep with you, she is not LTR material - she’s the type who looks for ‘right place, right time’ situations to cheat and count it off as a one time thing. Huge red flag.

The quicker your sister understands, the better off she’ll be. Why hate you, who is not in the relationship, when she should direct her anger TOWARDS her relationship partner?

Sounds like this GF has your sister by the nipples. She’s only being a bitch to you because she’s too much of a pussy to confront her GF. Stand your ground.

[–]cjnu2 points3 points  (0 children) | Copy

Be better, OP... Be better.

[–]ofthewhite1 point2 points  (1 child) | Copy

Your sister is going to shit in a box, wrap it up and give it to you for christmas.

[–]Koshi_the_yoshi[S] 2 points3 points  (0 children) | Copy

That would be hilarious

[–]GloomySpeech1 point2 points  (0 children) | Copy

It is not your fault that she is a beta buck. She does not own her. It is just her turn.

You do have the "droit du seigneur" to any girl she has. :P

Besides, leaving her girlfriend pregnant is the closest thing she can have as her own descendant.

[–]I_LOVE_CHIPS1 point2 points  (0 children) | Copy

Ask her who's better in bed

[–]AlgaeEater1 point2 points  (0 children) | Copy

"sister is bi" …. "sister is mentally unstable".

Why does this not surprise me.

[–]Dimenzije901 point2 points  (0 children) | Copy

I dont know whats really your question. If this happened to me it would be just another girl i fucked and my personal family problem. The fact that you posted this on here tells me you dont really feel bad for your sister it almost sounds like your braging.

Bi girls imo come from a fucked up mindset. And you talk like your sis is the bad one in your family. But let me tell you this. No fucked up mind becomes fucked up on its own. I'll let you figure out the rest.

I guess my advice is just stop beeing a drama queen. You fucked a girl now own it. Don't deflect on your sister. Thats what women do, they gaslight. We take responsibility for our actions and move on. As soon as this ends move out. Im not sure why youre living with her if shes so broken. And dont worry about it. Women forget this shit real fast. Especially bi girls.

[–]TheBadGoy1 point2 points  (0 children) | Copy

The Virgin bisexual sister vs The Chad hetero bro

[–]WolfofAllStreetz1 point2 points  (0 children) | Copy

I feel like this is a porn title you would see on Pornhub.

[–]Cmdrj-nice1 point2 points  (0 children) | Copy

Yeah this sub is definitely one of the funniest

[–]JustSatan1 point2 points  (0 children) | Copy

Call me crazy. But I want to know more.

[–]Zombiespire1 point2 points  (0 children) | Copy

People here are way too concerned about the feelings of a lesbian. Boo fucking hoo it's his sister, family means precisely jack shit unless you have a close relationship which they obviously don't. Shitting where you eat doesn't even apply here unless she can threaten your livelihood or life. Seriously though who gives a fuck what a homosexual woman feels? Sounds like a complete burnout and most likely a junkie

[–]Proto_Sigma1 point2 points  (0 children) | Copy

Aside from the whole ‘honor’ angle, the fact that you did this when you knew your were going to be effectively locked in with your sister for weeks or months on end and you still decided to fuck her girlfriend demonstrates incredibly poor judgement and scarcity. I know finding new mares for the stable isn’t exactly easy right now, but fuck, man, have some restraint. There is no situation in which that was the right decision or where you’re the good guy when you fuck your sibling’s piece.

As a side note this entire thread has been fucking hilarious so at least something good came from this.

[–]drevenx131 point2 points  (0 children) | Copy

I think you did good and your sister is a dum bich

[–]W_O_M_B_A_T1 point2 points  (0 children) | Copy

I hope to god this is a troll post.

Please be a troll post.

[–][deleted] 6 points7 points  (8 children) | Copy

Talk to your sister man. Be assertive, be honest and be open. She will respect you for it.

Effective communication with family is something I see most people struggle with.

[–]1jacques_cousteau00733 points34 points  (7 children) | Copy

Yes, telling your sister you did her a favor by proving her GF is a slut will really go over well

[–][deleted] 2 points3 points  (6 children) | Copy

You're either in the business of making people feel good,

or you're in the business of truth.

Pick your poison. I know which one I prefer to operate under.

[–][deleted]  (4 children) | Copy

[deleted]

[–]ThatIzWhack20 points21 points  (2 children) | Copy

No kidding. People on this sub bitch and moan about the hamster, but it's just as strong with most of the users here.

This was a POS thing to do. No other way way to describe it.

[–][deleted]  (1 child) | Copy

[deleted]

[–]mikkeldaman5 points6 points  (0 children) | Copy

Assuming they attract them in the first place and when they say they spin plates it does not mean one on each index finger and another one on their nose while circus music plays in the background.

[–]RedJourney232 points3 points  (0 children) | Copy

Right here lmao

[–]jst_whtevir2 points3 points  (0 children) | Copy

Based and Redpilled amirite?

[–]DTron23322 points3 points  (0 children) | Copy

Nope, not at all ;)

She’ll got over it, be proud that you banged your sisters gf, shit I know I would. You treated that slut exactly how she wanted to be treated, the last person to blame is you. Fuck her again 🤷🏻‍♂️

[–]rebirthandrecover0 points1 point  (0 children) | Copy

Well you kind of have to care now that you’re stuck on the same house.

[–]rockyp320 points1 point  (0 children) | Copy

All of you guys think you have the best perspective just let the man live

[–]mr_Tobbor0 points1 point  (0 children) | Copy

You applied the "punishment by banging her girlfriend ", not bad at all. You can ease your sis, telling her "penetrations on karandine days don't account as sex, it is just a time spending activity".

[–][deleted] 0 points1 point  (0 children) | Copy

It’s all good. Your family seems to be with you. Just say your sis girlfriend seduced you

[–]RedPillWannabee0 points1 point  (0 children) | Copy

If this were porn the sister would be in on it.

[–]Zenwarz0 points1 point  (0 children) | Copy

So your sister is mentally sick and u went ahead and banged her gf in a mix of suppressed anger and being horny. Wtf man. Hope u didn’t picture ur sis doing it. Wouldn’t surprise me reading this shit

[–]Nergaal0 points1 point  (0 children) | Copy

Since you shat where you eat, did you at least get some anal for it?

[–]FW-190A0 points1 point  (0 children) | Copy

How old is your sister? Why not make rent an apartment of she is so toxic to everyone in your family?

[–]69swagman0 points1 point  (0 children) | Copy

How old are you guys??

[–]Hyperian0 points1 point  (0 children) | Copy

Incest with extra step?

[–]nandemonaidattebayo0 points1 point  (0 children) | Copy

You're the worst big brother she could've ever asked for

[–][deleted]  (2 children) | Copy

[deleted]

[–]cfbovernfl2 points3 points  (1 child) | Copy

So my little sis is bi and her “girlfriend” is staying in quarantine with us. I say that in quotes since my sister is pretty mentally unstable and always saying she’s doing some weird shit, but apparently they’re actually dating. Anyways, her girl was showing tons of IOIs ever since we met. We were fooling around in the hot tub when my sis wasn’t there and one thing led to another. For some reason this girl decided to tell my sister all about it and she’s been acting psycho ever since. Normally my first reaction would just be to ignore whoever is getting butt hurt over who I banged, but the fact that it’s my sister is kind of throwing me off. Any advice on how to deal with this? EDIT: thanks for all the advice guys. I feel like I should mention that my sister is a pretty big scum bag. Stolen money, extremely disrespectful to the whole family and has gotten violent before. Honestly, if she was just a normal girl I wouldn’t have gone close to her GF but the fact that she’s done so much bullshit to me and my fam... I’m not feeling a lot of sympathy for her. Hope that puts things into perspective.> So my little sis is bi and her “girlfriend” is staying in quarantine with us. I say that in quotes since my sister is pretty mentally unstable and always saying she’s doing some weird shit, but apparently they’re actually dating.

Anyways, her girl was showing tons of IOIs ever since we met. We were fooling around in the hot tub when my sis wasn’t there and one thing led to another. For some reason this girl decided to tell my sister all about it and she’s been acting psycho ever since. Normally my first reaction would just be to ignore whoever is getting butt hurt over who I banged, but the fact that it’s my sister is kind of throwing me off. Any advice on how to deal with this? EDIT: thanks for all the advice guys. I feel like I should mention that my sister is a pretty big scum bag. Stolen money, extremely disrespectful to the whole family and has gotten violent before. Honestly, if she was just a normal girl I wouldn’t have gone close to her GF but the fact that she’s done so much bullshit to me and my fam... I’m not feeling a lot of sympathy for her. Hope that puts things into perspective. So my little sis is bi and her “girlfriend” is staying in quarantine with us. I say that in quotes since my sister is pretty mentally unstable and always saying she’s doing some weird shit, but apparently they’re actually dating. Anyways, her girl was showing tons of IOIs ever since we met. We were fooling around in the hot tub when my sis wasn’t there and one thing led to another. For some reason this girl decided to tell my sister all about it and she’s been acting psycho ever since. Normally my first reaction would just be to ignore whoever is getting butt hurt over who I banged, but the fact that it’s my sister is kind of throwing me off. Any advice on how to deal with this? EDIT: thanks for all the advice guys. I feel like I should mention that my sister is a pretty big scum bag. Stolen money, extremely disrespectful to the whole family and has gotten violent before. Honestly, if she was just a normal girl I wouldn’t have gone close to her GF but the fact that she’s done so much bullshit to me and my fam... I’m not feeling a lot of sympathy for her. Hope that puts things into perspective. ? So my little sis is bi and her “girlfriend” is staying in quarantine with us. I say that in quotes since my sister is pretty mentally unstable and always saying she’s doing some weird shit, but apparently they’re actually dating. Anyways, her girl was showing tons of IOIs ever since we met. We were fooling around in the hot tub when my sis wasn’t there and one thing led to another. For some reason this girl decided to tell my sister all about it and she’s been acting psycho ever since. Normally my first reaction would just be to ignore whoever is getting butt hurt over who I banged, but the fact that it’s my sister is kind of throwing me off. Any advice on how to deal with this? EDIT: thanks for all the advice guys. I feel like I should mention that my sister is a pretty big scum bag. Stolen money, extremely disrespectful to the whole family and has gotten violent before. Honestly, if she was just a normal girl I wouldn’t have gone close to her GF but the fact that she’s done so much bullshit to me and my fam... I’m not feeling a lot of sympathy for her. Hope that puts things into perspective.

[–]Koshi_the_yoshi[S] -1 points0 points  (0 children) | Copy

Lmao wtf



You can kill a man, but you can't kill an idea.

© TheRedArchive 2021. All rights reserved.

created by /u/dream-hunter